Форум показва как Фуджицу движи дигиталната трансформация за клиентите по света
„Човеко-центричните иновации – двигател на дигиталната трансформация“ е ключовата тема на форума „Фуждицу Форум 2016“ (Fujitsu Forum 2016), най-голямото в Европа технологично събитие на една единствена компания, провеждащо се в Мюнхен, Германия, днес на 16 и 17 ноември 2016 година. Събитието, което се очаква да привлече над 12 000 посетители от цял свят, ще покаже как Фуджицу си партнира с клиентите по света, за да създадат съвместно бъдеще, движено от дигитални технологии, ускорявайки иновациите чрез ориентирана към човека дигитализация и донасяйки ценни бизнес резултати във всички сектори – от търговията на дребно до финансите и от логистиката до здравеопазването.
Дигиталната трансформация води до радикални промени във всички индустрии. Форумът „Фуждицу“ ще демонстрира как Фуджицу продължава да инвестира и да прави нововъведения в ключови дигитални области като облачните услуги, интернет на нещата, изкуствения интелект и киберсигурността, помагайки на клиентите да контролират предизвикателствата и възможностите на дигиталната трансформация.
Дънкан Тейт, ръководител за региона на Европа, Близкия изток, Индия, Африка (EMEIA) и Америките във Фуджицу, заяви: „Дигиталното преобразяване променя нашия свят. Новите дигитални технологии и услуги, базирани на т. нар. облак, големите данни, мобилните услуги и интернет на нещата преобръщат пазарната динамика и създават изцяло нови потребителски изисквания. Фуджицу отговаря чрез партньорство с нашите клиенти, за да създадем заедно нов дигитален свят. На форума „Фуджицу“ ще направим силни демонстрации на това как този подход на съвместно създаване дава възможност на клиентите на Фуджицу да се възползват от пазарните сили, за да спечелят истинско конкурентно предимство. На фона на дигитализацията, която е в основата на радикалните промени във всички части на бизнеса, подходът на съвместно създаване на Фуджицу позволява на клиентите ни да увеличат максимално възможностите си да излязат извън границите.“
Като част от стратегическото съсредоточаване върху това да даде шанс на клиентите да движат дигиталната трансформация, Фуджицу прави следните съобщения на форума:
- Ново гобално изследване на Фуджицу потвърждава, че дигиталното преобразяване е новата норма: Според над половината бизнес лидери (52 %) дигиталното преобразяване означава, че до 2021 година техните организаци няма да съществуват в сегашния си вид. И докато почти всички (98 %) казват, че компанията им вече е била повлияна и ще продължи да се влияе от дигиталната революция, то 92 % признават, че бизнесът им трябва да еволюира, за да вирее в дигиталния свят, а 75 % са на мнение, че секторът им фундаментално ще се промени през идните пет години.
- Траен импулс в налагането на облачната услуга K5 на Фуджицу – ключов елемент от осигуряването на среда за „облак“ и стратегията за дигитална трансформация. Фуджицу продължава да лансира облачните си услуги за публичния и частния сектор K5 PaaS, давайки на клиентите по-широк избор на региони и локално архивиране на данни, за да покрият законодателните изисквания за управление на чувствителна информация, като се възползват от нови бързи информационни и облачни технологии.
- Нова облачна платформа в областта на интернет на нещата (Cloud IoT Platform): Платформата на Фуджицу за интернет на нещата, подсилена с облачната услуга K5, улеснява и ускорява дизайна, доставката и управлението на силни и високопроизводителни корпоративни решения въз основа на интернет на нещата. Тя премахва сложността на традиционото внедряване на интернет на нещата и прави разузнавателните бизнес данни от различни източници лесно достъпни за интеграция във всички сфери на бизнеса и масови бизнес процеси.
- Създаване на нов бизнес за киберсигурност в EMEIA: Фуджицу започва бизнес в областта на киберсигурността в региона на Европа, Близкия изток, Индия и Африка (EMEIA – Europe, Middle East, India and Africa), помагайки на компаниите да засилят издръжливостта си на кибератаки като част от ново, глобално-интегрирано предлагане на сигурност. Фуджицу цели да защити клиентските активи и да заздрави последователността в бизнеса чрез осигуряване на непрекъснат и системен мониторинг, за да бъде укрепена устойчивостта срещу всякаква форма на онлайн заплаха или атака.
- Повишено внимание върху решенията на Фуджицу в областта на изкуствения интелект (AI), като например ново решение в здравеопазването, предназначено да подобри вземането на клинични решения, след успешно полево изпитание с клиника Сан Карлос в Мадрид. Това решение, разработено въз основа на задълбочено научно изследване на използването на съвременен анализ на данни за здравни приложения, внедрява най-новите технологии за анонимизиране на лабораториите на Фуджицу (Fujitsu Laboratories) и технологиите на Фуджицу за анализ на данни, пригодени да отговарят на специфичните нужди на местния испански сектор на здравеопазването. Технологията ще положи основата на нов приложно-програмен интерфейс (API) за здравния сектор, който да бъде внедрен в облака на Фуджицу или доставен локално в частен клъстер или облак.