Samsung в подкрепа на Digital KidZ
Интегрирането на дигиталните технологии в образованието, ролята на учителя за по-добри резултати в обучението, както и развиване на творчеството при децата чрез дигитални устройства бяха основните теми, на които акцентира Кристина Щерева, маркетинг мениджър на Samsung България, в рамките на своето участие на конференцията Digital Kidz. Събитието се проведе в събота и събра над 300 участници.
Конференцията DigitalKidz се провежда за втори път, като фокусът тази година е върху ролята на технологиите в образованието и възможностите, които интернет предоставя за разширяване на образователните компетенции на децата.
„Внедряването на ИКТ в образованието не може да бъде самоцелно и не бива да изключва ролята на учителя в целия обучителен процес. Днес модерните технологии са задължителни, но не и достатъчни за постигане на по-добро и ефективно образование. Затова Samsung, като глобален лидер в технологиите, инвестира именно в създаването на интерактивно обучение, което интегрира съвременни дигитални устройства, необходимия софтуер, подходящото съдържание и изключително важно – подготовката на учителите”,
заяви Кристина Щерева пред участниците в събитието.
В своето представяне Кристина Щерева акцентира върху най-новия проект на компанията в сферата на образованието – онлайн платформата Smartclassroom.bg, която дава възможност на учители от различни области да създават качествено дигитално и интерактивно съдържание, да го имплементират в часовете си, както и да го споделят с други свои колеги. Основната цел е тази онлайн платформа да се превърне в хъб, където съдържанието ще е много добре подбрано и предварително одобрявано от експерти в съответната област. Платформата ще бъде достъпна от учителите в началото на новата учебна година.
Специално за DigitalKidz Samsung организира и детски уъркшоп „Дигитален творец със Samsung”, насочен към развиване на творчески и дигитални умения при децата чрез технологии. Специалисти от Unity Academy показваха на децата как могат да нарисуват и анимират собствена история, използвайки приложението ScratchJr на Samsung. Уъркшопите бяха част от паралелната програма на събитието, в която се включиха над 80 деца на възраст от 4 до 10 години.