Форум: „Еволюцията на взаимоотношенията с клиенти“ (CRM)
Salesforce.com, лидер на глобалния пазар за CRM системи, и Некст Консулт, риселър на американската компания за България, ще представят в София еволюцията на CRM системите в платформи за успех, прилагани от стотици хиляди клиенти по света.
Присъединете се, за да научите успешни практики и стратегии, осигуряващи успех на повече от 250 000 клиенти по света. По време на събитието ще имате възможност да видите български компании, постигнали ПОВЕЧЕ с платформата на успеха от Salesforce и Некст Консулт.
Форумът „Еволюцията на взаимоотношенията с клиенти“ (CRM), ще се състои на 18 март 2015, 9:00ч., София Хотел Балкан, зала Средец.
Програма
08:30 – 09:00 Регистрация
09:00 – 09:30 Официално откриване – Salesforce и Некст Консулт
09:30 – 10:00 Постигнете ПОВЕЧЕ с „Платформата на успеха“ от Salesforce
10:00 – 10:30 Продавайте По-умно! По-бързо! ПОВЕЧЕ!
10:30 – 11:00 Увеличете лоялността, задържането и задоволеността на клиентите чрез точно обслужване. Навсякъде! По всяко време!
11:00 – 11:30 Кафе пауза
11:30 – 12:15 Маркетинг. Общности. Бизнес Анализи. Приложения.
12:15 – 13:00 Демонстрации на живо.
Събитието е отворено за представители на бизнеса и медиите, но местата са ограничени и регистрацията е задължителна – http://event.next-consult.com